PIMEComerç engega la campanya “Endinsa’t al Priorat”

La campanya té com a objectiu dinamitzar el comerç local, donar visibilitat a la comarca i fer valer els productes de proximitat

04-12-2020

PIMEComerç ha posat em marxa la campanya “Endinsa’t al priorat” per conèixer i gaudir dexperiències entorn de la gastronomia del Priorat i valorar-les. Els participants entraran en un sorteig de regals, que consisteixen en dues cistelles de productes del priorat, i dos sopars, premis valorats en 60€ cadascun.Per participar només cal entrar al web www.endinsatalpriorat.com fins al pròxim 21 de desembre.

PIMEComerç ha decidit donar suport al comerç i la restauració de la comarca amb la campanya “Endinsa’t al Priorat” (emmarcada en el projecte “Compra Priorat”) que té tres eixos essencials: dinamitzar el comerç local, donar visibilitat a la comarca i fer valer els productes de proximitat. Sota aquest eslògan, s’ha creat un ventall de diferents experiències turístiques que permetran conèixer i gaudir d’experiències on la gastronomia, el vi i l’oli són els eixos principals i valorar-les, i entrar en un sorteig de diferents productes.

Com participar-hi

Per participar en aquesta campanya cal registrar-se al web. Una vegada registrat, si es visita els comerços, bars, restaurants, o fins i tot si es fa alguna recepta dels locals adherits a la campanya, es pot valorar la seva experiència des del mòbil fins al dia 21 de desembre. El sorteig tindrà lloc el dia 23 de desembre quan es comunicarà els premiats.

 

Actuacions subvencionades en el marc del projecte PECT Priorat (Projecte d'Especialització i Competitivitat Territorial), cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) de la Unió Europea, en el marc del programa operatiu FEDER Catalunya 2014-2020.